Spa - spagetti - pasta - paska. Voi pönde, mikä mesta! Pitkin astuu jalallaan tollaseen. Kehtaakin vielä mainostaa itteään jonakin Spa - kylpylänä! Lappu luukulle tollasille sanon minä. lekottelualtaassa pitää olla 35 astetta. Kaikki muu on höpinää. Sit päästetään vielä jotakin kirkuvia kakaroita melkeen hyppii niskaan.

Pasta Verdeä sen pitää olla. Jotakin hiton Carbonaaraa koittaa tyrkyttää. Pohjaan naaraamaan tollasia pitäis nekin tarjoilijat. Kaikkii nekin päästää tarjoilemaan. Ei alkeellisinta oppia niillä. Poimitaaks ne jostakin ostarilta tänne? Ei tainnut se yks puhuu edes Suomea, kun seiso siinä vaan kun joku tatti! Eiks ne osaa laittaa ees Clerasilii - sellasii finninaamoja. En kehtais näyttää itteeni missään ulkona tollasella naamalla!

Saatanan faija. Menee hankkimaan sellasen Romu-Audin. Ei lähtenyt ees käyntiin. Mahtaaks siinä olla ollenkaan bensaa? Onneks kuoli pois sekin äijä. Ei siit ollu kun vaivaa. Aina valittamassa jostakin. Kaikkea romua sekin hommas. Mitä mä jollakin hiton veneellä teen? Minähän en missään heiluvassa paatissa nuku!

Ei siit eilisestä fysioterapiasta ollut mitään hyötyä. Paikat ihan jumissa. Ehkä huominen aromaterapia helpottaa. Vaihdan kyllä manikyristiä. Saatana, sanoin sille sata kertaa, et en sitten halua tummanvihreitä helmiäisiä rakenteisiin. Ja mitä se tekee! Vähän hämärässä nää näyttää melkeen mustilta. Ihan kun mä olisin joku helvetin enkeli. Joo, mää meen toiselle ens viikolla. Pedikyristi saa laittaa varpaankynnetkin. Tähdet sinisellä pohjalla, joo.

Voi vitsit, mitä ruikuttajii nää mun kaverit on! Viitsii valittaa jostakin kolmenkympin sisäänpääsystä. Jäisivät kotiinsa uikuttaa. Johonkin terapiaan tollaset nyhveröt pitäis pakottaa. Palkattu valitusten vastaanottaja. Joo, miksei ne kato itteään peilistä? Naamat turvonneet jokaisella ja lenkkimakkarat roikkuu vatsassa. Botoxii ja rasvaimuun. Onks se niin vaikeeta jättää hiilarit pois? Yhtä luulin arpivatsamummoksi, mutta jotakin raskausarpia? Hyi hitto. Menis leikkaa pois. Ei niitten kanssa kehtaa liikkuu missään.

Onneks pääsin eroon niistä. Facebook on keksitty. Ei tartte katella niiden äklönaamoja. Mut tää mun naapuri. Oli ihan äimänä, kun yhden kerran soitan ovikelloo, ja kysyn autoo lainaks. En ois kyllä, jos olisin tajunnut tän olevan antiikkivehje. Mistä sitä tietää olevansa kartalla, kun tossa ei oo mitään karttaa joka liikkuis mukana? Kehtaa tarjota mulle tällasta romua. Pitää sanoo sille ukolle, et autokaupasta sais uusia autoja. Enhän mä voinut näyttää tätä mun kavereille. Luulee vielä et minä ajelen tällaisella. Mitä savua tuolta edestä tulee?

Voi helvetti. Miks se jatkaa vaan tota savun työntämistä? Enhän mä nää mitään. Pitääks mun pysäyttää tää paskakasa. Olis nyt kestänyt vielä muutaman kilsan, ennenkuin leviää. Tossa on tommonen vipu. Aukeeks se nokka, jos mä vedän siitä. Joo. Jos tää nokka olis ylhäällä, joku pysähtyis varmaan. Miks nää tehdään niin vaikeiks? Ukot aattelee vaan itteään. Täss on tällainen piikki. Laitetaan se tota nokkaa vasten. Sieltä tuleekin höyryä ton korkin vierestä. Olisko se vesisäiliö? Avataan vähän korkkia ja katsotaan. AAAAAaaaa...

"Nainen, 25 vuotias. Saanut kiehuvaa auton jäähdytinnestettä runsaasti kasvoihin. Pahoja III-asteen palovammoja ympäri koko kasvojen, vasen silmä sokeutunut pysyvästi. Vaatii useita ihosiirtoja reiden alueelta. Ihosiirtoleikkausten onnistumisprosentti 50. Pidetään nukutuksessa toistaiseksi pahimpien kiputilojen ajan." Ei lapsia, vanhemmat kuolleet, ei sisaruksia. Muista mahdollisista omaisista ei ole tietoa. Auton omistajan mukaan asuu naapurissa yksin, kenenkään ei ole nähnyt käyvän siellä. Kyseli vain autonavaimien perään. Kuulema neiti vain äksyilee, jos jotakin puhuu. Nätti tyttö oli. Toivottavasti ei ole kovasti kasvojensa perään.

Putkensolinat